Reacties van heldhaftige consumenten:

De laatste winkel is van alle consumenten. We zijn dan ook erg blij om te zien dat consumenten in alle soorten en maten en vanuit alle hoeken en gaten interesse tonen en vaak ook mee willen helpen.

 
"Ik wist dat ik hier naar toe zou gaan was heel bewust op zoek naar nummer 41 maar nu ik hier sta heb ik een totale blackout. Het gaat verder dan verwarring. Het is echt iets heel nieuws."

"He schat, moet je dat groene kastje zien...leuk"

"Ik kom speciaal uit Den Haag hiervoor"

"Ik las het in de Coffee Company en liet het daar aan anderen zien. We waren allen blij dat er eens wat positiefs in de krant stond. Hier word je blij van. Het heeft ook een ripple effect."

Zweeds stel: "Selle le immateriijeellle"

Cockney Engelsman met harde rockmuziek op zijn koptelefoon: "I think the world is better because of things like this"

Soepel lopende vrouwelijke man: "Al die mandjes he hoe duur zijn die? 1,75/7,50/2,50? Hoe is dat geprijst? 8 euro? ok" Man verlaat ruimte.